2011. július 30., szombat

ÚJ! Walser autóba való praktikus tároló 67x41 - Jelenlegi ára: 990 Ft

ÚJ! Walser autó ülésének háttámlájához köthető, nagyon praktikus tároló!
Kaptuk, de soha nem használtam, csak a kocsi csomijában hordoztam egy évig.: o)
Alul egy nagy rekesz, fölötte két tépőzáras, illetve ezek felett 3 zseb található.
Nagyon praktikus, nem is értem miért nem használtam, szerintem elfelejtődött.
Akár játékot, papírzsepit, nedves törlőt, cumit, rongyit, ücsit vagy kis nasit is elrejthetünk benne!: o)
Alul is, felül is rögzíthetjük, alul kötővel, felül csattal.
Egyedül a sárga zseben látszik kis koszos folt, ahogy a csomiban rárakódott a kosz.
Egyénként tökéletesen szép, vizes ronggyal tisztítható, vízlepergetős anyagból van.
Mértek: 67x41
posta ajánlva: 420. -
Nézz szét, sok szép termékem van még!: o)


Jelenlegi ára: 990 Ft

Az aukció vége: 2011-08-09 16:17
. ÚJ! Walser autóba való praktikus tároló 67x41 - Jelenlegi ára: 990 Ft